У циклі цих публікацій поговоримо детально про Hearthstone. Інформація надана порталом IHEARTHU. Це щотижневий мета-рейтинг, який надала команда DKMR. Слід знати, що статистика не про те, хто сильніший чи крутіший, а про те, які класи та архетипи їхніх колод — найбільш розповсюджені в меті. Попри те, що найчастіше найсильніші колоди — найпопулярніші, так стається не завжди, оскільки це лише частина роботи механізму мети.
Воїн: Колоди контроль-Воїнів не сильно змінились з минулого тижня. Основна їх відмінність у тому, що вони більш орієнтовні на протистояння агро-колодам. Деякі гравці замінюють Brawl на Explosive Sheep та 2 копії Whirlwind. Інші ж залишають у своїх колодах Gorehowl, щоб покращити свої шанси у грі проти контроль архетипів. Воїн показав себе як найбільш стійкий клас після виходу доповнення Goblins vs Gnomes. Будьте готові зустріти багато Воїнів у рейтингових іграх.
Чорнокнижник: Будьте готові, що вам зустрінеться безліч Чорнокнижників в рейтингових іграх, і переважна більшість із зоо-колодами. Зоо архетип продовжує бути найсильнішим з числа самих доступних та дешевих колод. Багато гравців кладуть у свої колоди Imp-Iosion і викидають Sea Giant через велику популярність такої карти як Big Game Hunter. Генд-Чорнокнижників також часто можна зустріти в рейтингових іграх. В поєдинках з ними, пам’ятайте про Mortal Coil та Shadowflame. До речі, багато генд-Чорнокнижників зараз комплектують свої колоди Zombie Chow, щоб краще протистояти агро-колодам.
Паладин: Мідрейндж-Паладин цього разу на третьому місці, адже він дуже популярний серед гравців. Багато колод мають спільну базу, але розрізняються додатковими картами. Tinkmaster Overspark, Bolvar Fordragon, Sludge Belcher, Harrison Jones, Coghammer, Big Game Hunter, та Loatheb — ось карти, які можуть змінюватись в тих чи інших колодах. Деякі архетипи використовують пару істот із divine shield, щоб підсилити Blood Knight. У грі проти Паладинів, будьте готові дати гідну відповідь на їхню комбінацію Muster for Battle + Quartermaster.
Мисливець: Не дивно, що Мисливці продовжують набирати популярність в меті. Поточні колоди використовують повний набір агресивних істот із charge’м (Wolfrider, Arcane Golem, Unleash the Hounds) та Explosive Trap, щоб протистояти, популярним сьогодні, Паладинам. Один із ключових моментів у грі проти Мисливців — вгадування секретів. Якщо ваш противник використовує істот із charge’ем, це означає, що у нього активована Explosive Trap. Якщо ж він використовує Sludge Belcher або Houndmaster, то активована Snake Trap або Freezing Trap.
Друїд: Друїди починають набирати обертів. Найпопулярніший архетип — це як і раніше швидкий Друїд з подвійною комбінацією (Force of Nature + Savage Roar). У той час як одні варіації колод будуються на механізмах, інші ж використовують Violet Teacher та Power of the Wild. У грі з Друїдами, намагайтеся знищити Mechwarper якомога швидше, адже він фактично є додатковим Wild Growth.
Маг: Не повірите, але Маги з колодами велетнів набирають популярність. Такі Маги використовують Molten Giant, Sunfury Protector та Echo of Medivh, щоб в певний хід розіграти 4 велетня 8/8 з taunt’ами. Мало колод, які могли б вийти із такої ситуації переможцями. Очікуйте, що в таких колодах будуть Explosive Sheep та Frost Nova, адже ці карти допомагають протистояти агресії Чорнокнижників і Мисливців.
Священик: Священики продовжують стикатися з проблемою пошуку оптимальних колод. Головна причина використання цього класу зараз — фан, який ви отримуєте від крадіжки карт у свого ворога. Очікуйте в колодах Священиків Shrinkmeister’ів та дві копії Shadow Madness. Взагалі, якщо ви граєте проти Священика то завжди пам’ятайте про Shadow Madness, адже ця карта легко може переламати результат гри. Контроль-Воїнам та генд-Чорнокнижникам, запам’ятайте — зараз більшість Священиків мають у своїх колодах по дві копії Shadow Word: Death.
Шаман: Шаман як і раніше не користується великою популярністю серед гравців. Актуальні колоди замінили Lightning Bolt на Crackle, а також використовують Neptulon’а. Навіть поза колодою мурлоків, Neptulon’он показує себе, як відмінний фінішер. Адже якщо випадуть мурлоки із charge’м, то цього бути достатньо для завершення гри на вашу користь.
Розбійник: Розбійник продовжує бути аутсайдером в поточній меті. Хоч багато хто зараз грає версіями диво-Розбійника, темпо і механік-Розбійником теж можна грати, як це дивно не було б. Завжди пам’ятайте про такі карти як Alexstrasza та Tinker’s Sharpsword Oil, граючи проти Розбійника, адже вони можуть застати вас зненацька. Sprint також користується великою популярністю в диво та темпо колодах.
Колода тижня: Механік-Друїд
Цю колоду використовував учасник команди IHEARTHU, гравець DTwo на останньому турнірі The Pinnacle, де він зайняв четверте місце. Колода використовує Mechwarper, як третю і четверту копію карти Wild Growth. Ще в цій колоді є декілька дуже потужних карт за 4 мани — Mechanical Yeti та Piloted Shredder. Загалом, колода має відмінну криву мани. Швидкий набір темпу допоможе у протистоянні агро-колодам. Хоч ця колода і може програти проти контроль архетипів, вона має більш потужний старт, якщо порівнювати її із стандартним Друїдом.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!